Teknisk service
I Æblehaven har vi vores eget team af service medarbejdere.
Teknisk service
I Æblehaven har vi vores eget team af service medarbejdere. Teamet består af en teknisk service leder samt to ejendomsserviceteknikkere, som alle har kontor i bygning 7.
Teamet arbejder i tæt samarbejde med det øvrige personale for at sikre at centerets daglige drift kan fungere uden problemer.
Teamet har mange forskellige opgaver, dette kan være syn af lejligheder før indflytning og efter fraflytning, tilsyn og drift af centerets nødkaldsanlæg, hjælpemidler, el, vand og fjernevarmeanlæg. Det er også teamet som passer husenes små haver.
Du er meget velkommen til at kontakte serviceafdelingen, hvis du har søgt plejebolig i Æblehaven eller påtænker at søge bolig. Vi er altid parate til at svare på spørgsmål eller give gode råd ved indflytningen. Vi fremviser også gerne en lejlighed, så du kan få et forhåndsindtryk af hvad vi kan byde på.
Teknisk service |
|
Teamleder Claus |
20 44 23 31 |
Træffes i bygning 7 ved sidens af administrationen eller på telefon. Tidspunkt for udlevering af nøgler aftale med teamleder Claus. |
Tekniske problemer
I tilfælde af at der opstår tekniske problemer uden for serviceafdelings normale arbejdstider – f.eks. strømsvigt, utæt vandrør og lignende skal du kontakte plejepersonalet, da de ved hvad der skal gøres.
Tilkald aldrig selv håndværkere.
Affald
Affaldsposer til køkkenaffald udleveres hver måned til samtlige boliger. Uden for hvert hus er det skraldepande til sortering af affald. Alt affald skal kommes i en lukket pose inden det kommes i de store skraldespande.
Glas og andre skarpe genstande må IKKE smides i direkte i restaffald, men skal pakkes ind i papir og lægges i en lukket plastpose inden det smides i restaffald.
Derudover har vi affaldssortering i husene – og de store skraldespande uden for husene vejleder til hvordan vi sortere i Brøndby kommune.